Whatever you are, always be a good one.

14 July 2015

Balik kampung!

Assalamualaikum and hi! :)

aku excited nak balikkkkkkkkkkkk!! mood raya memang dah lama on. tak sabar nak balik jumpoa family dan binatang peliharaan aku! sepupu sepapat sedara mara semua dah balik kampung. ceit! tak menyabor. nenek aku dah siap buat tapai bagai, ketupat la haha! excited weh! malam ni naik bas dan semoga aku selamat sampai ke Kuala Terengganu yang dicintai selalu.

baju raya macam biasa, memang selalu over sebab aku biasanya raya sampai seminggu bagai. muahahha. kasut raya semua dah beli weeee.

*susahkan nak mintak tolong dengan orang. hmmm*

so, sekarang ni aku tengah menghitung waktu nak balik sambil dengar lagu raya wohoo! kerja pun macam tak banyak sangat. bebudak ni pun tengah tidur dalam office ekekeke. bulan puasa kan. ceit alasan. doakan perjalanan aku balik ke kampung halaman selamat :)

*Teringin nak raya rumah MFMR*

GEDIK!


SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI. MAAF ZAHIR DAN BATIN
:) 

No comments: